OSTUTINGIMUSED

OSTMINE

  • vali E-poest välja meelepärased tooted ning lisa ostukorvi. 
  • muuda vajadusel koguseid ning vali transpordivaliku alt sobiv kättetoimetamisviis (lisa alati oma telefoninumber, mis on vajalik Smartpostile ja kullerile).
  • pane tähele, et osad tooted on laos olemas ja osa tellimisel. Laoseis muutub pidevalt, vastavalt kauba saabumisele ja müümisele. Tellimise aeg olenevalt tootest 1-7 päeva (vahest ka kauem). Kui Teid mõni toode huvitab, mis hetkel laos otsas, siis palun helistage või saatke e-mail pahtel@pahtel.ee, et saame täpsustada kauba saabumise aja.
  • tellimuse vormistamisel ole tähelepanelik ning kontrolli, et sisestatud informatsioon ja kontaktandmed oleksid täpsed.
  • saada tellimus. Sellest hetkest loetakse tellimus esitatuks, kuid täitma hakatakse seda peale arve summa laekumist. Pärast tellimuse saatmist tuleb Teile e-mailiga Tellimuse kinnitus (kontrolli ka oma rämps-posti kataloogi). Selle alusel saab tellimuse eest tasuda, märkides seletusse tellimuse numbri.


TELLIMUSE MUUTMINE

  • juhul kui soovid peale tellimuse saatmist midagi veel muuta või täpsustada, saada sellekohane teade pahtel@pahtel.ee


HINNAD JA MAKSEVIIS

  • e-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Ostu eest saad tasuda pangaülekandega. Ostu eest tasumiseks on aega 3 ööpäeva. 3 ööpäeva pärast tellimuse vormistamist tasumata tellimus tühistatakse.


KAUBA TAGASTAMINE

  • kui selgub, et ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi, siis on võimalus 14 päeva jooksul see tagastada.
  • juhul kui soovid kaupa tagastada, saada sellekohane e-kiri: pahtel@pahtel.ee, kus on ära toodud järgnev info:
  1. tagastatav toode
  2. arve number
  3. põhjus
  4. arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda
  • tagastatav toode peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab tellija. Tagasi ei maksta tellitud kauba saatekulu.


RAHA TAGASTAMINE

  • müüja tagastab tellijale tellimusest taganemise või kauba tagastamise korral kauba eest tasutud hinna viivitamata, hiljemalt 30 päeva jooksul alates tellimusest taganemisest või tagastatud kauba kättesaamisest osundatud pangakontole.


ISIKUANDMETE KASUTAMINE

  • kõiki külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset teavet. Müüja ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele.


TARNEAEG JA POSTITUS

  • kauba toimetame üldjuhul teieni järgmise tööpäeva jooksul alates makse laekumisest, kuid mitte hilem kui 3 tööpäeva jooksul. 
  • kauba toimetame kohale kasutades kullerteenust või toome ise.
  • klient peab tagama kauba mahalaadimise võimalikkuse sihtkohas ja vastutab kauba mahalaadimise eest.
  • kui kaupa pole võimalik üle anda ( adressaat pole kättesaadav vms. ), tuuakse kaup tagasi meie lattu ja peate ise järgi tulema. Vajadusel saadame kauba uuesti teele, peale traspordikulu korvamist.